Rondreis Amerika dag 20: 22 augustus - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marieke Holswilder - WaarBenJij.nu Rondreis Amerika dag 20: 22 augustus - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marieke Holswilder - WaarBenJij.nu

Rondreis Amerika dag 20: 22 augustus

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

23 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Lekker uitgeslapen vandaag. Daarna ontbijt gemaakt in de hotelkamer. Vervolgens zijn we op pad gegaan naar las Vegas Outlet. Hier hebben we lekker gewinkeld en leuke dingen gekocht. Het was vandaag weer erg warm maar ook hier hebben ze overal watersproeiers hangen en in de winkels is natuurlijk airco.
Daarna terug naar het hotel en nog wat gezwommen.
Na het opfrissen weer naar de Strip, we hebben weer lekker gegeten in The venetian. Toen met de auto naar The Bellagio om naar de fonteinen te kijken aan de voorkant. Onderweg de meest mooie auto's weer gezien. We stonden op een gegeven moment achter een Maserati die zoveel lawaai maakte dat we het in onze auto hoorden als hij een beetje gas gaf. Ook het hotel van binnen bekeken, was heel prachtig en de fonteinen ook. Daarna naar Ceasars Palace waar Rome is nagemaakt. Hier was het echt verschrikkelijk druk, Afro jack gaf hier vanavond een optreden dus het was op sommige plekken voetje voor voetje. Heel veel meiden met super korte rokjes en diep uitgesneden shirtjes. Extreem hoge hakken en extreme nep tieten. We keken onze ogen uit. Uitgeput van het vele lopen lekker onze bedden ingedoken.
Morgen onze laatste dag.