Rondreis Amerika dag 18: 20 augustus - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Marieke Holswilder - WaarBenJij.nu Rondreis Amerika dag 18: 20 augustus - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Marieke Holswilder - WaarBenJij.nu

Rondreis Amerika dag 18: 20 augustus

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

21 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Springdale

Het was een rare nacht, we zijn allemaal veel wakker geweest omdat Gijs niet goed kon slapen vanwege maagpijn. Het is hier een uur later dan in de andere staten, dus we vertrokken om elf uur. Gijs was nog steeds niet lekker. Mat z'n uitslag is gelukkig wel een stuk beter.
De rit ging dwars door Zion. Maar een enkele keer gestopt omdat Gijs niet lekker was. We waren wat te vroeg bij het hotel en hebben eerst wat boodschappen gedaan in een belachelijk duur winkeltje hier in Springdale. Alles twee keer zo duur als bij de walmart. Daarna konden we inchecken en zijn we snel gaan zwemmen bij een heerlijk zwembad zowat naast onze kamer. We hebben ook een patio met mooi uitzicht. Gijs heeft nog even mee gezwommen maar daarna toch weer op bed gaan liggen. Gert, mat en ik zijn toen helaas met z'n drietjes gaan eten. was wel erg lekker. Bij Oscar's cafe. Een heel gezellig, knus restaurantje met wachtlijst. Gert en mat hadden zoveel spare-ribs dat we de rest mee naar huis hebben genomen.
In de hotelkamer nog een potje gekaart en Gijs op bed gelegen. Hopelijk voelt ze zich morgen wat beter op weg naar Las Vegas.