Rondreis Amerika dag 17: 19 augustus - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Marieke Holswilder - WaarBenJij.nu Rondreis Amerika dag 17: 19 augustus - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Marieke Holswilder - WaarBenJij.nu

Rondreis Amerika dag 17: 19 augustus

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

20 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Om half negen vanmorgen allemaal wakker geworden door het brandalarm. beneden was een broodrooster in de fik gevlogen. Na het ontbijt vertrokken richting Bryce canyon.
We waren al rond een uur hier maar het bleek hier een uur later te zijn. Mat had sinds gisteren last van uitslag op zijn armen. Het werd erger en we gingen op zoek naar een middeltje om te smeren bij het winkeltje van het hotel. Al snel hadden we drie amerikanen die ons hielpen. Een was een soort bhv-er denk ik. Toch maar het advies gekregen om naar een dokter te gaan. Ongeveer 25 minuten rijden was een soort ziekenhuis waar we terecht konden, de behulpzame man belde voor ons.
Daar aangekomen werden we al snel geholpen. In het kamertje van de dokter kregen we nog wat te drinken aangeboden. Allemaal heel aardige mensen daar. De dokter was een vriendelijke man die ook nog een praatje met ons maakte. Mat kreeg zalf en prednison voor 5 dagen. De precieze oorzaak is niet bekend, waarschijnlijk een allergische reactie op iets wat hij aangeraakt heeft. Ik vind het erg veel op zonneallergie lijken. Gijs was vandaag ook niet lekker, die had en heeft erg last van haar maag.
Gert en ik zijn samen nog bryce canyon ingereden, ongeveer tien minuten van ons hotel. Was ook erg mooi, deze canyon staat vol met rode stenen torentjes. We hebben nog mooie foto's genomen. Daarna eten meegenomen voor de zieke kinderen bij de Subway. Lekker chillen op de kamer en op tijd naar bed.