Rondreis Amerika dag 16: 18 augustus - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Marieke Holswilder - WaarBenJij.nu Rondreis Amerika dag 16: 18 augustus - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Marieke Holswilder - WaarBenJij.nu

Rondreis Amerika dag 16: 18 augustus

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

18 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Page

Na het ontbijt wat boodschappen gedaan. Gijs wilde mee om wat make-up te shoppen, dat is hier een stuk goedkoper. In het hotel wat boterhammen gemaakt en vertrokken naar de Excursie naar Antelope Canyon.

Daar aangekomen gingen we in jeeps richting de Canyon. Het was ongeveer 20 minuten rijden, het laatste stuk door een zanderig gebied. De zon en het zand in ons gezicht. Was erg heet, de wind was weer heel warm. We hadden een gids die met ons mee ging door de canyon. Het was echt heel erg mooi. Bovenin zag je nog daglicht en onderin smalle bochten. De rotsen waren door de regen helemaal uitgeslepen en door het licht wat naar binnen viel zag het er prachtig uit. Mattie vond het vooral benauwd.
Na anderhalf uur waren we weer terug en hebben we weer heerlijk gezwommen bij het hotel, waar we vandaag 3 keer een salamander zagen lopen en ook nog een konijntje. Iedereen was moe en lui dus Gert en ik zijn eten gaan halen. Lekker opgegeten op de kamer, nog een film gekeken en gaan slapen.

Tags: Marieke