Rondreis Amerika dag 13: !5 augustus - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Marieke Holswilder - WaarBenJij.nu Rondreis Amerika dag 13: !5 augustus - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Marieke Holswilder - WaarBenJij.nu

Rondreis Amerika dag 13: !5 augustus

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

16 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

We zijn om tien uur vertrokken. Vanmorgen vroeg al weer heel erg heet. We zijn rond half twaalf gaan brunchen bij I-hop. Dat was echt erg lekker. Srambled eggs, worstjes, een soort wentelteefjes, pannekoekjes noem maar op. De serveerster vroeg waar we vandaan kwamen. Ze vond ons accent zo grappig. Dat hebben we al eerder gehoord dus het zal in hun oren wel echt anders klinken. En overal is het steeds: hey guys, how are you (doing) today?
Daarna de route 66 opgereden. We kwamen nog langs het dorpje waar de Cars film op gebaseerd is. Seligman.
Na een rit van bijna vier uur, waarbij we het landschap groener zagen worden kwamen we aan in ons hotel Red Feather Lodge grand Canyon. Ondertussen nog getankt en boodschappen gedaan bij de wallmart.
Nog even bij het zwembad gelegen en daarna zijn we richting de grand Canyon geregen. Binnen 15 minuten stonden we daar te kijken naar de zonsondergang. Echt heel mooi. Naast ons werd ook nog een meisje ten huwelijk gevraagd en iedereen eromheen juichen en klappen. Echt amerikaans. Daarna terug naar het hotel. Morgen willen we de GC nog wat beter gaan bekijken.