Rondreis Amerika dag 12: 14 augustus - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van Marieke Holswilder - WaarBenJij.nu Rondreis Amerika dag 12: 14 augustus - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van Marieke Holswilder - WaarBenJij.nu

Rondreis Amerika dag 12: 14 augustus

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

15 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Laughlin

Heerlijk geslapen, de kids hadden een eigen kamer met ieder een eigen bed. Wij een heel groot bed dus dat was ook super. Aan de overkant van het hotel ontbeten bij Ruby’s inn. Daar kregen we met een coupon toast en jus d’orange. Het was om negen uur al snikheet. Om elf uur vertrokken richting laughlin. Tijdens de route liep de temperatuur op naar 49,5 graden, net de 50 niet gehaald. We reden door woestijnlandschappen en kwamen maar weinig andere auto’s tegen. We hebben nog even gekeken of we wel bereik hadden met onze mobieltjes. Als we daar stil waren komen staan was dat echt niet te doen geweest.
Toen we weer een stuk bewoond wereld zagen kwam er ook een Mac tevoorschijn. Gauw naar binnen gerend om wat te eten.
Vervolgens verder gereden, vandaag was het een tocht van bijna vier uur. Onderweg zagen we regelmatig een soort zandstormen. Het hotel kwam uiteindelijk in zicht, een heel hoog gebouw. Bij het inchecken keken we onze ogen al uit. Een groot gok paleis met overal knipperende lichten. We zagen heel veel verschillende mensen. Ook best veel mensen met een handicap. Ook lopen er mannen in hun blote bast vol met tattoes. Hier mag ook gerookt worden. Aan al die gokkasten zitten mannen en vrouwen, vaak met alcohol in de hand, te gokken.
Het zwembad werd gesloten en we kregen op onze telefoons een melding dat er een zandstorm aan kwam en er werd geadviseerd binnen te blijven. Het waaide ook heel hard, nog steeds die wind alsof iemand met een fohn in je gezicht blaast. In het hotel hebben we pizza gehaald en die hebben we op de kamer opgegeten. Om acht uur begon ook nog een concert waar we van mee konden genieten, blijkbaar van Deep Purple. Nog een spelletje gespeeld en lekker slapen. Morgen op weg richting Grand Canyon.