Rondreis Amerika Dag 11: 13 augustus - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Marieke Holswilder - WaarBenJij.nu Rondreis Amerika Dag 11: 13 augustus - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Marieke Holswilder - WaarBenJij.nu

Rondreis Amerika Dag 11: 13 augustus

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

14 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Palm Springs

Vanochtend vertrokken uit los Angeles. Veel gedaan hier maar wat een hectische stad, zeker dat verkeer. Tijdens de rit van zo’n 2,5 uur zagen we de temperatuur oplopen naar 44 graden in Palm Springs. Toen we uit de auto kwamen was het net of er iemand met een super hete fohn op ons gezicht blies. En we zijn wel wat gewend na twee jaar Turkije.
Bij het hotel gauw ingecheckt en hup het zwembad in. Heerlijke verkoeling was dat. Ik heb vandaag nog even drie wassen gedaan, we begonnen door ons ondergoed heen te raken. Wat niet in de droger kon was eerder droog dan de spullen in de droger.
’s Avonds het hotel uitgelopen en we liepen zo een soort gezellige markt op. Lekker gegeten bij Ruby’s. Gijs en Mat hebben nog een henna tattoo laten zetten en Gert en ik kregen er een op onze vinger, ik een vriendschapsbloem en Gert een teken wat kracht betekent. Daarna lekker naar onze kamers, de airco in.